Humanity Lost
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Humanity Lost

Guild of Drak'Thul
 
PříjemHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Torntusk [Eleshaman]

Goto down 
AutorZpráva
Torntusk
Anonymní




Torntusk [Eleshaman] Empty
PříspěvekPředmět: Torntusk [Eleshaman]   Torntusk [Eleshaman] EmptySun Jan 30, 2011 12:02 am

Zdravím , rád bych k vám do guildy , zde pár info o mě:

Jmeno - Classa
Torntusk eleshaman bohužel mam equiplej cloth armor , ale vyměním ho za justice mail...

Jsi prvni majitel postavy? Sdiliš s někým account?
Ano account je můj , ne nesdílím.

Tvuj věk, místo původu (RL) a něco málo o sobě. (Maly životopis čím by jsi nás zaujmul).
Věk 17let , Jsem z Havířova , studuji střední průmyslovou stavební školu . wowko hraji asi 5 let , zhruba od patche 1.8 na officialu od patche 2.1.3
Wow mě baví , hraji ho rád .

Guildy ve kterých jsi byl, zejmena pak posledni G a důvod odchodu.
Legion De muerte - BC , Wotlk , Cataclysm... Fury Within - Wotlk ... Lex Artis - Cataclysm ==> důvod odchodu kvůli nepohody s raid leadrem abych to upřesnil nepohodl sem se sním protože
je to typ člověka " všechno vím , všechno znám , po každém řvu a ještě failuju "

Raidovaci zkušenosti (Které instance jsi pokořil? Kteří bossové ti leželi u nohou?) + nějaké ty logy
Logy bohužel nemám možna bych našel na rogunu (můj byvalí main) z fury within z období května 2010 ... jinak bohužel ele shamana jedu až v cataclysm a Lex Artis logy nevede....
Vyprogressováno mam 9bossů momentálně na 10man

Časove možnosti hraní / raidy (dny v týdnu - počet hodin)
Když budu vědět týden předem , můžu kdykoli ... a když ne omluvím se co nejdřív to jde.

Technicke parametry připojení. (stálost připojeni - lagy, mikrofon - sluchátka, ventrilo)
Připojení 30mb/s , ve hře stále 60fps , mikrofon i ventrilo mám

Proč Pesadilla?
Ohlížím se po schopné guildě.

Kontakt na sebe
Mail: Dominik.Hegedus@gmail.com
Ingame /W Torntusk
Skype: nailter